Klachten en feedback

Ontevreden? Laat het weten.

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ben je ontevreden, laat het ons weten. Dat doe je het beste door te mailen naar info@wolgalerie.nl of geef de klacht door via het Klachtenformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, dat kan via deze link naar de pagina over geschilbemiddeling.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geen klacht, maar wel feedback

Heb je suggesties voor deze webwinkel, verbeterpunten of aanvullingen voor het aanbod: ik hoor het graag! Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd. We behandelen alle klachten of verbetersuggesties serieus, want van de gebruikers moeten we het leren. Alle suggesties zijn daarom welkom. Mail naar info@wolgalerie.nl.

Retourneren

Als je niet tevreden bent over je aankoop, heb je altijd het recht om je bestelling te herroepen. Dit kan tot en met 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Kijk voor meer informatie op de pagina Retourneren.